همه میگویند «مهم یاد کردن است، نه هدیه»
اما گاهی رفتارها چیز دیگری را نشان میدهند؛ انگار ارزش آدمها را با قیمت هدیههایشان میسنجیم، نه با نیت و محبتشان.
در حالی که هر کسی به اندازه توان و وسع دلش هدیه میدهد؛ برای یکی یک شاخه گل، برای دیگری چیزی بیشتر. ارزش هدیه در بهای آن نیست، در یاد و مهری است که پشت آن قرار دارد.
اگر قرار باشد آدمها را ارزشگذاری کنیم، بهتر است با وسعت قلبشان باشد، نه با قیمت برچسب روی هدیهشان.
ثبت ديدگاه